302
winkels schenken regelmatig voedseloverschotten aan caritatieve verenigingen. Dit is 8% meer dan in 2020.
98 %
van onze verpakkingen zijn recycleerbaar. Door optimalisatie van diverse verpakkingen verminderden we op jaarbasis 260 ton aan plastic en 24 ton aan karton .
100 %
van onze melk komt van Belgische koeien en bijna 90% van ons vers varkens-, kippen- en rundsvlees is van Belgische origine
300
producten werden met de nutri-score gelabeld om onze klanten te helpen bij hun keuze van artikelen.
111
winkels en al onze 7 distributiecentrales hebben zonnepanelen op het dak. Duurzaam opgewekte stroom die overeenkomt met het jaarlijks energieverbruik van meer dan 4800 gezinnen.
100 %
van de cacao in onze artikelen is duurzaam gecertificeerd. Daarnaast lanceerden we ook in 2021 de Choceur Choco changer, de meest duurzame chocolade reep volgens de principes van Tony’s Open Chain van chocolatier Tony Chocolonely.
371
vleesartikelen (89,4% van het totale aanbod) zijn gelabeld met de ALDI transparency code, die de klant transparante en duidelijke info verschaft over de oorsprong van het vlees.
75000
euro schonken we via meerdere solidariteitsacties aan Unicef in 2021.
Dit duurzaamheidsrapport toont de vooruitgang die we in 2021 hebben geboekt.
ONTDEKKENEr wordt een zogenaamde opt-out cookie in uw browser geplaatst die het de Facebook Pixel onmogelijk maakt om nog data te verzamelen.
Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.
Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.
Herinnering geactiveerd!
Herinneringsbevestiging
Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.
Bevestiging emailadres
Bevestiging telefoonnummer
Bevestiging emailadres en telefoonnummer