Veelgestelde vragen

  1. Startpagina
  2. Informatie
  3. Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Winkels en openingsuren

Waar vind ik een ALDI winkel?

Raadpleeg onze winkelzoeker om de dichtsbijzijnde winkel terug te vinden. Je kan er de snelste route naar een winkel berekenen.

 

Wat zijn de openingsuren van de winkel?

Al onze winkels zijn geopend van maandag tot en met zaterdag en van 8.30u tot 19u, met uitzondering van feestdagen.

Raadpleeg onze winkelzoeker om de dichtsbijzijnde winkel terug te vinden. Je kan er de snelste route naar een winkel berekenen.

 

Hoe kan ik betalen bij ALDI?

Je kan zowel cash als elektronisch betalen. We aanvaarden verschillende betaalkaarten en elektronische maaltijdcheques. Bovendien kan je in al onze winkels ook contactloos betalen. Kijk voor alle details op de pagina betalingsmogelijkheden.

 

Kan ik bij ALDI waardebonnen winnen?

ALDI organiseert op sommige tijdstippen wedstrijden via de socialmediakanalen, via de winkels of via de website. Al deze wedstrijden zijn steeds terug te vinden op de officiële ALDI-kanalen. Regelmatig circuleren er via internet echter ook valse wedstrijden of enquêtes waarbij zogenaamde ALDI-waardebonnen te winnen zijn. Deze zijn geen initiatief van ALDI. We raden je aan om aan dergelijke wedstrijden en enquêtes niet deel te nemen. Wanneer je via andere kanalen toch waardebonnen of verdachte mails toegestuurd krijgt, laat je dan niet vangen en wees alert voor misleiding, bedrog, fraude of oplichting. Heb je hier een vermoeden van, of ben je reeds slachtoffer? Dan kan je je probleem melden aan de bevoegde diensten via het officieel meldpunt voor (internet)fraude.

 

 

Wat zijn de voorwaarden bij kortingsbonnen van ALDI?

Lees hier de algemene voorwaarden bij kortingsbonnen die van toepassing zijn op iedere kortingsbon of voordeelbon uitgegeven door ALDI.

Over onze ALDI-aanbiedingen

Hoe kan ik een ALDI-aanbieding aankopen?

Je kan ALDI-aanbiedingen kopen in al onze ALDI-winkels en dit vanaf de dag van aanbieding, zoals vermeld in onze folder en zolang de voorraad strekt.

Wil je zeker zijn dat je van een aanbieding kan genieten? We raden je aan om zo vroeg mogelijk naar je ALDI-winkel te gaan op de startdag van de aanbieding (woensdag of zaterdag) en je slag te slaan!

Waar vind ik meer informatie over de ALDI-aanbiedingen?

Je vindt deze informatie in onze wekelijkse folder (deze wordt wekelijks huis-aan-huis bedeeld), via aldi.be, via de ALDI-app en via de ALDI-nieuwsbrief. De productspecificaties vind je ook terug op de verpakking.   

 

Kan ik een ALDI-aanbieding reserveren?

Je kan bij ALDI geen aanbiedingen reserveren.

We willen iedere klant een gelijke kans geven om een aanbieding te kopen. Daarom zijn deze alleen vanaf de startdatum van de actie (woensdag of zaterdag) verkrijgbaar in de winkel.

Raadpleeg onze winkelzoeker om de dichtstbijzijnde winkel terug te vinden. Je kan er de snelste route naar een winkel berekenen.

 

Kan ik de voorraad van een ALDI-aanbieding navragen?

Bij ALDI zijn we trots op onze aanbiedingen. Elke week opnieuw kan je bij ons topproducten tegen onklopbare prijzen vinden. Ze zijn dan ook razend populair.

Daarom is de verspreiding van de voorraad over alle ALDI-winkels een gestroomlijnd proces.

Dit brengt met zich mee dat we geen voorraden in specifieke winkels kunnen nakijken. Je kan dus best zelf langsgaan in een van onze andere ALDI-winkels.

Raadpleeg onze winkelzoeker om de dichtstbijzijnde winkel terug te vinden. Je kan er de snelste route naar een winkel berekenen.

 

Wat kan ik doen wanneer een ALDI-aanbieding is uitverkocht?

Ondanks een zorgvuldige planning, die steunt op onze jarenlange ervaring en uitgebreide marktkennis, kan de werkelijke vraag naar een artikel jammer genoeg niet altijd exact voorspeld worden. We rekenen daarom op jouw begrip mochten we een aanbieding bij jouw bezoek aan een ALDI winkel al na een heel korte tijd - soms zelfs reeds op de eerste verkoopdag - niet meer in voorraad hebben.

Elk succesvol artikel wordt mogelijk opnieuw verkocht en daarom raden we je aan om onze wekelijkse folder in de gaten te houden of om regelmatig te kijken op onze website aldi.be ("Onze aanbiedingen"). Je kan je ook abonneren op de ALDI-nieuwsbrief of de ALDI-app op je mobiel toestel installeren.

 

Kan ik een ALDI-aanbieding nabestellen?

Het is niet mogelijk om een ALDI-aanbieding na te bestellen. Elk succesvol artikel wordt mogelijk opnieuw verkocht en daarom raden we je aan om onze wekelijkse folder in de gaten te houden of om regelmatig te kijken op onze website aldi.be ("Onze aanbiedingen"). Je kan je ook abonneren op de ALDI-nieuwsbrief of de ALDI-app op je mobiel toestel installeren.


Waar vind ik meer informatie over de nieuwe energielabels?

Klik hier om er alles over te lezen.

Assortiment

Vind ik alle artikelen in alle ALDI-winkels?

We opteren voor een voornamelijk nationaal en uniform assortiment. Omdat lokale gewoonten voor ons belangrijk zijn, vind je in bepaalde regio's lokale en regionale artikelen die enkel in die bepaalde regio's worden aangeboden.

 

Waar kan ik de productspecificaties terugvinden?

Op elk van onze productverpakkingen vind je een uitgebreide ingrediëntenlijst en een overzichtelijke voedingswijzer met alle nodige informatie.
Voor onze ALDI-aanbiedingen vind je telkens een uitgebreide beschrijving op de verpakking of in de bijgeleverde handleiding.

Heeft u andere, meer specifieke, vragen over onze artikelen, contacteer onze klantendienst.

 

Hoe verzekert ALDI de kwaliteit van de producten?

Ons assortiment bestaat grotendeels uit eigen merken die we zorgvuldig voor onze klanten selecteren en ontwikkelen. We formuleren duidelijke eisen en bepalen zo de ingrediënten, de samenstelling en de productie van onze artikelen. We gaan voor eerlijke, betrouwbare en langetermijnrelaties met leveranciers die onze visie op kwaliteit en verantwoordelijkheid delen. We leggen de afgesproken kwaliteitsnormen contractueel vast en eisen, afhankelijk van de specifieke productcategorie, verschillende certificaten van onze leveranciers.

Elk artikel wordt aan strenge interne en externe kwaliteitstesten onderworpen. Onze levensmiddelen worden dagelijks door een intern smaakpanel beoordeeld. Ook externe testlabo's beoordelen frequent onze artikelen, zowel levensmiddelen als niet-levensmiddelen.

 

Waar vind ik informatie over allergenen in ALDI-artikelen?

Indien je allergisch bent aan bepaalde ingrediënten, raden We jou aan altijd de verpakking van een artikel te lezen. Je vindt er telkens de volledige lijst van ingrediënten. Bij ALDI worden de allergenen in het vet aangeduid in de ingrediëntenlijst. Alle informatie m.b.t. allergenen kan je dus steeds terugvinden op het etiket.

Heb je andere, meer specifieke vragen over allergenen, contacteer onze klantendienst.

 

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben over de kwaliteit van een ALDI-artikel?

Kwaliteit is voor ALDI zeer belangrijk en de tevredenheid van onze klanten is waar we elke dag opnieuw naar streven.

Als je echter niet tevreden bent over een voedingsartikel, vragen we jou om dit terug te brengen naar de winkel zodat we het nodige kunnen doen bij onze leverancier. Je krijgt uiteraard het aankoopbedrag terug en het artikel wordt ter verdere controle in behandeling genomen.

Als je niet tevreden bent over een ALDI- aanbieding, kan je deze tot 60 dagen na aankoop, op vertoon van jouw aankoopbewijs, terugbrengen. Na deze 60 dagen geldt de garantieregeling.

Wanneer je hier vragen of opmerkingen over hebt, kan je steeds contact opnemen met onze klantendienst.

 

Kan ik bij ALDI verse groeten en fruit kopen?

Natuurlijk. We zijn erg trots op de kwaliteit die we aanbieden. Meer informatie over ons gamma verse producten, waaronder groenten en fruit kan je hier vinden. 

 

Verkoopt ALDI biologische producten?

Natuurlijk. In ons vaste assortiment hebben we verschillende biologische producten. Ook hebben we regelmatig acties met biologische producten, waardoor je nog vaker voor biologisch kan kiezen. Je herkent al onze biologische producten aan het groene blaadje. Meer informatie over biologisch vind je hier.

 

Kan ik bij ALDI vers vlees kopen?

Zeker weten! Onze klanten verdienen het allerbeste. Daarom werken we elke dag aan ons aanbod en gaan we voor een uitgebreid assortiment aan kwaliteitsvol vlees, dat onder andere voldoet aan strenge eisen op het vlak van dierenwelzijn.

Meer informatie over ons versgamma, waaronder vers vlees kan je hier vinden.  

Wil je weten of de ALDI-winkel in jouw buurt vers vlees verkoopt? Klik dan hier.

 

Hoe vaak worden verse producten aan de winkels geleverd?

Van maandag tot en met zaterdag leveren we elke dag nieuwe, verse producten en we proeven ze ook dagelijks. Bij ALDI geloven we dat versheid een prioriteit is voor onze producten, dus je vindt alleen groenten en fruit van de beste kwaliteit in onze winkels.

Ook het vlees wordt dagvers aangeleverd. Dankzij onze gespecialiseerde vrachtwagens, koeltorens en de constante bewaartemperatuur in onze koeling kunnen we die versheid blijven garanderen.

 

Kan ik bij ALDI terecht voor lekkere kazen?

Natuurlijk! Kaas is heerlijk in al zijn eenvoud. Waarom zou je een kaasplank bestellen als je bij ALDI heerlijke kaassoorten kan kopen aan een lage prijs? Van zachte kaas tot harde kaas en van jonge kaas tot belegen kaas: er is altijd wel een kaas die in de smaak valt.

Meer informatie over ons gamma verse kazen en tips voor het samenstellen van een overheerlijke kaasplank kan je hier vinden.

 

Kan ik voor lekkere wijnen bij ALDI terecht?

Uiteraard! We verkopen al jaren hoogwaardige wijnen die bij onze klanten goed in de smaak vallen. Om ervoor te zorgen dat ons wijnassortiment ook in de toekomst nog voldoet aan onze strenge eisen op het vlak van smaak en kwaliteit, ontwikkelen we onze wijnexpertise continu verder.

Daarbovenop weten we met geselecteerde actiewijnen met een goede prijs-kwaliteitsverhouding wijnkenners telkens weer te verrassen.

Meer informatie over onze (schuim)wijnen vind je hier.

 

Kan ik artikelen uit het vaste assortiment reserveren?

Je kan bij ALDI geen assortimentsartikelen reserveren.

 

Ik mis een artikel in het ALDI-assortiment.

Het assortiment in onze winkels wordt steeds afgestemd op de wensen en behoeften van onze klanten. We optimaliseren continu onze formule en waken erover dat er steeds nieuwe artikelen geïntroduceerd worden.

We opteren ervoor om een evenwichtig maar beperkt assortiment aan te bieden dat permanent wordt bijgewerkt. We volgen de trends en overwegen zorgvuldig welke betrouwbare en kwalitatieve innovaties we onze klanten willen aanbieden.

Heb je specifieke vragen of suggesties voor het assortiment, contacteer onze klantendienst.

Info & Contact

Hoe werkt de ALDI-app?

Via de ALDI-app vind je informatie over de ALDI-winkels, de ALDI-aanbiedingen en de ALDI-folder. Je kan je aankopen voorbereiden via "Mijn ALDI" en het boodschappenlijstje. De ALDI-app is momenteel beschikbaar voor iOS- en Android-toestellen.

 

Kan ik mijn ALDI-winkel telefonisch bereiken?

Onze winkels zijn telefonisch niet bereikbaar. Voor vragen of opmerkingen kan je contact opnemen met onze klantendienst.

 

Hoe schrijf ik in/uit voor de ALDI-nieuwsbrief?

Inschrijven kan door hier te klikken en je e-mailadres in te vullen. Nadat je op 'Abonneren' klikt, ontvang je een e-mail met het verzoek om je inschrijving te bevestigen. Na deze bevestiging volgt dan de welkomstmail en is de inschrijving voltooid.

Wil je je uitschrijven voor de nieuwsbrief? Klik dan hier en geef je e-mailadres in. Klik vervolgens op "Uitschrijven". Indien gewenst kan je je op elk moment opnieuw inschrijven.

Als je e-mailadres wijzigt, dien je uit te schrijven met je oude e-mailadres en kan je opnieuw inschrijven met je nieuwe e-mailadres. Op deze manier hoef je geen enkele aanbieding te missen.

 

Ik wil graag voor ALDI werken, hoe kan ik solliciteren?

Op onze jobsite vind je een overzicht van al onze vacatures en kan je online solliciteren. We wensen je alvast veel succes.

 

Hoe gaat ALDI om met mijn persoonlijke gegevens?

ALDI neemt de beveiliging van jouw persoonlijke gegevens heel serieus en wil misbruik hiervan voorkomen. Hoe we dit doen kan je lezen in onze privacyregeling.

Website

Kan ik online winkelen bij ALDI?

Het is niet mogelijk om online te winkelen bij ALDI. Wel kan je je winkelbezoek goed voorbereiden door online je boodschappenlijstje te maken.

 

Hoe werkt het boodschappenlijstje?

Rechtsboven op de website vind je het boodschappenlijstje. Op iedere productpagina staat naast de prijs de link ‘Op boodschappenlijstje plaatsen’. Klik op deze link om het artikel toe te voegen. Rechtsboven zie je nu bij het boodschappenlijstje in de blauwe cirkel hoeveel producten er op je lijstje staan.

Om je boodschappenlijstje te bekijken klik je op het icoon. Linksboven op de pagina kan je notities toevoegen. Het is ook mogelijk om je lijstje af te drukken, te e-mailen of volledig te wissen met één druk op de knop.

Wil je een product verwijderen van je lijstje? Op de productpagina staat nu naast de prijs de link ‘Van boodschappenlijstje verwijderen’. Je kan hierop klikken. Ook kan je op de overzichtspagina van je lijstje producten verwijderen door op het lijstjes-icoon links onder de productafbeelding te klikken.

 

Ik heb producten in mijn winkelmandje geplaatst. Hoe kan ik afrekenen?

 Het is niet mogelijk om online te bestellen bij ALDI. Je hebt de producten op je boodschappenlijstje gezet. Als je dit lijstje meeneemt naar jouw ALDI-filiaal, kan je de boodschappen in je echte winkelmandje doen.

 

Ik zie een fout op de website, nieuwsbrief, app of in de folder staan, waar kan ik dit doorgeven?

Ook wij maken weleens een fout. Heb je iets gezien wat niet klopt? Geef het door aan onze klantendienst.

 

Hoe kan ik een artikel of een webpagina delen?

Dit kan via onze ALDI-aanbevelingsservice. Met onze aanbevelingsservice kan je interessante aanbiedingen met vrienden en familie via e-mail of Facebook delen. De mogelijkheid om een boodschap toe te voegen geeft je aanbeveling een persoonlijke toets. De ontvanger krijgt een e-mail met een link naar het aanbevolen artikel.

Wanneer je op de pagina van een product bent, staat rechts boven het delen-icoon. Je kan hier kiezen hoe je de pagina wilt delen.

 

Kan ik een herinnering instellen voor een artikel?

Ja, hiervoor ontwikkelden we de ALDI-herinneringsservice.  Dankzij deze service kan je je op het gewenste tijdstip per e-mail en/of sms laten herinneren aan één of meer wekelijkse aanbiedingen. Zo mis je nooit meer de dag dat een door jou gewenst artikel in onze winkels verkocht wordt.

Wanneer je op de pagina van de aanbieding bent waarvoor je een herinnering wilt ontvangen, kan je op het herinneringssymbool klikken en opteren voor een herinneringsmail of -sms. Op de door jou gekozen dag en tijdstip zal je een herinnering via sms of e-mail ontvangen.

 

Waar kan ik recepten vinden?

Via onze receptenpagina vind je al onze recepten met inspiratie voor elke gelegenheid. We streven ernaar om recepten samen te stellen op basis van artikelen die je permanent of tijdelijk kan verkrijgen bij ALDI.

Retour, Terugbetaling & Garantie

Mag ik een artikel terugbrengen indien het me niet bevalt?

Eén van onze ALDI-principes is "niet tevreden, geld terug". Artikelen uit het vaste assortiment kan je altijd en zonder vertoon van je kassaticket terugbrengen. Voor ALDI-aanbiedingen geldt dat je deze tot 60 dagen na aankoop kan terugbrengen naar de winkel, mits voorlegging van je kasticket en in de originele verpakking.

Ondergoed, zwemkledij, cadeaubonnen en herlaad- en cadeaukaarten worden niet omgeruild of terugbetaald.

 

Hoe breng ik een defect artikel terug voor herstelling/omruiling binnen de garantieperiode?

Volgens contractuele afspraken tussen ALDI en de fabrikant staat deze laatste in voor onder meer de (gratis) herstelling of vervanging van defecte toestellen. De contactgegevens vind je  op de garantiekaart van het artikel terug.  Beschik je niet over een garantiekaart? Neem dan contact op met onze klantendienst voor de contactgegevens van de fabrikant.

Lees ook onze garantieregeling.

 

Wat houdt de garantieregeling in bij ALDI?

De garantie bij ALDI voorziet minimaal in de wettelijke garantieregeling. In de meeste gevallen geniet je ook van een uitgebreide, commerciële garantie.

Volgens contractuele afspraken tussen ALDI en de fabrikant staat deze laatste in voor onder meer de (gratis) herstelling of vervanging van defecte toestellen. Gelieve voor artikelen met garantie de garantiekaart en het kasticket te bewaren zodat je je indien nodig kan wenden tot de in de garantiekaart vermelde klantendienst. Indien een (gratis) herstelling of de vervanging van een artikel onmogelijk is of indien de kosten hiervoor buiten verhouding zijn, kan er beslist worden om de aankoopsom van het artikel volledig* of gedeeltelijk terug te betalen. Beschik je niet over geen garantiekaart? Neem dan contact op met onze klantendienst. We zoeken de contactgegevens van de dienst na verkoop voor je op.

Na vaststelling van een gebrek aan een toestel, mag je het toestel niet verder gebruiken. Indien aan deze voorwaarde niet voldaan wordt, vervalt het recht om van de garantie te genieten.

De garantie vervalt bij defecten ten gevolge van verkeerd gebruik of ondeskundige behandeling van het toestel, bij het niet in acht nemen van de veiligheidsvoorschriften, bij beschadiging door geweld en bij ingrepen die niet door de gemachtigde dienst-na-verkoop zijn uitgevoerd.

Dergelijke defecten die niet (of niet meer) door de garantie zijn gedekt of schade waardoor de garantie vervalt, kunnen hersteld worden tegen betaling. Hiervoor kan een bestek aangemaakt worden bij de dienst-na-verkoop. Indien de garantie vervalt door één van bovenstaande redenen, kan de dienst na verkoop een administratieve kost van max. € 49 aanrekenen om het door jou opgestuurde toestel in de toestand waarin het zich bevindt anaar jou terug te sturen.

Bij klachten kan je ALDI contacteren via onze klantendienst (https://www.aldi.be/nl/informatie/contact.html). Je dient hierbij steeds in het bezit te zijn van je kasticket.

We raden je aan om een kopie te nemen van het originele kasticket. Na verloop van tijd vervaagt de inkt van het ticket waardoor deze onleesbaar wordt. 

* 100% tot één jaar na aankoop, 75% tussen 12 en 18 maanden na aankoop en 50% vanaf de 19e maand na aankoop

 

Wat kan ik doen wanneer mijn artikel defect geraakt buiten de garantieperiode?

Wanneer je toestel buiten de garantie stuk gaat en je het wilt laten herstellen, kan je steeds terecht bij de klantendienst van de fabrikant. Je kan een bestek vragen en beslissen of je de herstelling al dan niet laat uitvoeren.

Je vindt de gegevens van de klantendienst van de fabrikant op de garantiekaart van je toestel. Beschik je niet over een garantiekaart? Neem dan contact op met onze klantendienst voor de contactgegevens van de fabrikant.

 

Kan ik reserveonderdelen verkrijgen?

Indien je reserveonderdelen wenst te bestellen, kan je je wenden tot de klantendienst van de fabrikant. Je vindt de gegevens van deze klantendienst op de garantiekaart van je toestel. Beschik je niet over een garantiekaart? Neem dan contact op met onze klantendienst voor de contactgegevens van de fabrikant.

 

ALDI Gift Cards

Waar kan ik de ALDI-gift card aankopen?

Je kan de ALDI-gift card aankopen in elke Belgische ALDI-winkel.


Kan ik het bedrag van de ALDI-gift card vrij kiezen of is dit een vast bedrag?

Je kan kiezen tussen een bedrag van € 10, € 20 of € 50. Je kan deze kaarten uiteraard ook combineren.
 

Hoelang is de ALDI-gift card geldig?

Sommige kaarten die in omloop zijn, zijn nog drie jaar geldig. Onze nieuwe kaarten (verkocht sinds februari 2021), zijn twee jaar te gebruiken. Je kan de juiste geldigheidstermijn nalezen op de achterkant van jouw kaart..


Waar kan ik de ALDI-gift card gebruiken?

Je kan de ALDI-gift card gebruiken in elke Belgische ALDI-winkel. Bovendien kan je er echt alles uit ons assortiment mee kopen, dus ook onze tijdelijke aanbiedingen.


Hoe kom ik mijn tegoed te weten?

Je kan het tegoed van je ALDI-gift card raadplegen aan de kassa van elke Belgische ALDI-winkel.


Moet ik de ALDI-gift card in één keer opgebruiken?

Neen, je kan de kaart gerust meerdere keren gebruiken tot het bedrag is opgebruikt.


Kan ik mijn ALDI-gift card ruilen voor cash of kan het resterende tegoed op mijn ALDI-gift card cash uitbetaald worden?

Neen, het is niet mogelijk om het resterende tegoed cash uit te betalen of de kaart voor cash in te ruilen.


Ik heb een ALDI-gift card gekregen en er staat geen tegoed op, wat kan ik doen?

Contacteer onze klantendienst. Vergeet niet om het kaartnummer te vermelden zodat we het tegoed correct kunnen nakijken.


Wat zijn de algemene voorwaarden voor de ALDI-gift card?

Die kan u hier terugvinden.

Een andere opmerking of het antwoord op je vraag niet gevonden?

Neem contact met ons op.

Stond je vraag of antwoord er niet tussen of heb je een opmerking of een klacht? Neem dan contact op met onze klantendienst. We helpen je graag verder.

 

Facebook Opt-out

Er wordt een zogenaamde opt-out cookie in uw browser geplaatst die het de Facebook Pixel onmogelijk maakt om nog data te verzamelen.

Herinnering voor

Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is? *

Datumselectie *

Dag van herinnering
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Aanbiedingsdag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Gelieve het veld in te vullen

Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te kunnen gebruiken, moet je je bij eerste gebruik authentificeren.
  • Dat gaat als volgt: geef je e-mailadres en/of gsm-nummer in en klik op "Herinnering activeren". Afhankelijk van de gekozen service (e-mail, sms) zal je een activeringslink ontvangen op je toestel. Klik op de link om de herinneringsservice te activeren. Je hoeft je maar één keer te authentificeren.
  • Vul minstens alle velden met een * in.
  • Om dit formulier te kunnen verzenden, moet je de acceptatie van cookies activeren in de veiligheidsinstellingen van je browser. Sms-berichten kunnen enkel naar het Belgische mobiele netwerk verzonden worden. De herinnering kan alleen worden verzonden als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en je jouw e-mailadres of mobiele telefoonnummer met succes hebt geverifieerd.
  • Je e-mailadres en mobiele telefoonnummer worden opgeslagen voor verzendingsdoeleinden (voor het verzenden van de herinnering voor een geselecteerd artikel) en voor authenticatiedoeleinden voor toekomstige herinneringen in het kader van deze dienst. Je kan je afmelden of je gegevens laten verwijderen via de pagina "Afmelden voor herinngeringsservice". De herinneringsservice mag enkel gebruikt worden als je zelf de ontvanger van de herinneringen bent.
div>

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Herinneringsbevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

Bevestiging emailadres

Bevestiging telefoonnummer

Bevestiging emailadres en telefoonnummer

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

We sturen je ook een bericht via sms om je telefoonnummer te bevestigen. Surf aub naar de link in het bericht.

We sturen je een bericht per e-mail en per sms om je e-mailadres en telefoonnummer te bevestigen. Klik aub op de link in het bericht.