1. Startpagina
  2. Garantie

Garantie

Koppel checkt de rekening – Garantie bij ALDI België

Garantie

Levensmiddelen

Alle artikelen uit ons vast assortiment die u bij ons gekocht heeft, kunt u altijd en zonder vertoon van uw kassabon teruggeven.

Alle eenmalig verkochte producten kunt u in alle ALDI filialen teruggeven binnen één maand na de aankoop, zonder opgave van reden en op vertoon van uw kassabon. De aankoopprijs wordt dan aan u terugbetaald.

Artikelen met garantiekaart

Gelieve voor artikelen met garantie de garantiekaart en de kassabon te bewaren zodat u zich indien nodig kan wenden tot de in de garantiekaart vermelde klantendienst van de fabrikant.

Volgens contractuele afspraken tussen Aldi en de fabrikant staat deze laatste in voor o.m. de gratis herstelling of vervanging van defecte toestellen. Vanzelfsprekend wordt er door deze speciale garantievoorwaarden
geen afbreuk gedaan aan uw wettelijk rechten als consument.**

Wat te doen in geval van defect?

garantie 1 - ALDI België
garantie 2 - Aldi België
garantie 3 - ALDI België
Garantie 4 - ALDI België
garantie 5 - ALDI België

*De garantie vervalt bij defecten ten gevolge van verkeerd gebruik of ondeskundige behandeling van het toestel, bij het niet in acht nemen van de veiligheidsvoorschriften, bij beschadiging door geweld en bij ingrepen die niet door de gemachtigde dienst-na-verkoop zijn uitgevoerd. Dergelijke defecten die niet (of niet meer) door de garantie zijn gedekt of schade waardoor de garantie vervalt, kunnen hersteld worden tegen betaling. Hiervoor kan een bestek aangemaakt worden bij de dienst-na-verkoop. Indien de garantie vervalt door één van bovenstaande redenen, kan de dienst na verkoop een administratieve kost van max. € 49 aanrekenen om het door u opgestuurde toestel in de toestand waarin het zich bevindt naar u terug te sturen.

**Indien u als consument meent dat het geschil dat u ons voorlegde geen oplossing kreeg binnen een redelijke termijn, kan u zich wenden tot de Ombudsdienst Voor De Handel. ALDI heeft zich ertoe verbonden beroep te doen op een buitengerechtelijke regeling van het consumentengeschil via deze entiteit. Deze entiteit is een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke geschillenregeling. ALDI zal aan die regeling meewerken en deze respecteren, maar behoudt zich het recht voor om die beslissing als niet bindend af te wijzen indien ALDI in een concreet geval absoluut niet akkoord kan gaan, zoals ook u als consument het recht behoudt na of in plaats van deze regeling een gerechtelijke procedure te beginnen. Deze informatie wordt meegedeeld in toepassing van artikel XVI.4. van het Wetboek Economisch Recht.

Bent u ondanks onze inspanningen niet tevreden? Richt u dan tot de onafhankelijke dienst van de Ombudsman voor de Handel, www.ombudsmanvoordehandel.be.

ALDI-nieuwsbrief

Meld je aan en mis geen enkele aanbieding.

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

We sturen je ook een bericht via sms om je telefoonnummer te bevestigen. Surf aub naar de link in het bericht.

We sturen je een bericht per e-mail en per sms om je e-mailadres en telefoonnummer te bevestigen. Klik aub op de link in het bericht.

Herinnering voor

Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is? *

Gelieve het veld in te vullen
Gelieve het veld in te vullen

Gelieve het veld in te vullen

Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te kunnen gebruiken, moet je je bij eerste gebruik authentificeren.
  • Dat gaat als volgt: geef je e-mailadres en/of gsm-nummer in en klik op "Herinnering activeren". Afhankelijk van de gekozen service (e-mail, sms) zal je een activeringslink ontvangen op je toestel. Klik op de link om de herinneringsservice te activeren. Je hoeft je maar één keer te authentificeren.
  • Vul minstens alle velden met een * in.
  • Om dit formulier te kunnen verzenden, moet je de acceptatie van cookies activeren in de veiligheidsinstellingen van je browser. Sms-berichten kunnen enkel naar het Belgische mobiele netwerk verzonden worden. De herinnering kan alleen worden verzonden als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en je jouw e-mailadres of mobiele telefoonnummer met succes hebt geverifieerd.
  • Je e-mailadres en mobiele telefoonnummer worden opgeslagen voor verzendingsdoeleinden (voor het verzenden van de herinnering voor een geselecteerd artikel) en voor authenticatiedoeleinden voor toekomstige herinneringen in het kader van deze dienst. Je kan je afmelden of je gegevens laten verwijderen via de pagina "Afmelden voor herinngeringsservice". De herinneringsservice mag enkel gebruikt worden als je zelf de ontvanger van de herinneringen bent.