Een vrouw aan een bureau met een tablet in de hand – Contacteer ALDI België

Contact

  • Als je ons een bericht wilt sturen, gebruik dan steeds dit contactformulier.
  • Om je aanvraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, verzoeken we je om met onze opmerkingen rekening te houden.
  • Heb je een vraag over de beschikbaarheid van onze aanbiedingen?                                 
    Bij ALDI zijn we supertrots op onze aanbiedingen. Elke week opnieuw kan je bij ons topproducten tegen onklopbare prijzen vinden.                      
    Onze aanbiedingen zijn dan ook razend populair. Daarom is de verspreiding van de voorraad over alle ALDI-winkels een gestroomlijnd proces.                        
    Dit brengt met zich mee dat we geen voorraden in specifieke winkels voor je kunnen nakijken.                            
    Wil je zeker zijn dat je van een aanbieding kan genieten? We raden je aan om zo vroeg mogelijk naar je ALDI-winkel te gaan op de startdag van de aanbieding (woensdag of zaterdag) en je slag te slaan!

    Door transportproblemen en grondstoftekorten in het Verre Oosten en Europa ondervindt ook ALDI hinder bij leveringen van actie- en assortimentsartikelen.
    Deze producten zijn daardoor niet altijd tijdig beschikbaar en het kan zijn dat de winkelvoorraad niet overeenstemt met de aanbiedingen/info uit de folder.

    We doen ons uiterste best om de impact te beperken.
    Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor het begrip!

  • Heb je een vraag voor ons?                    
    We zijn er om die te beantwoorden! Neem zeker ook een kijkje in onze veelgestelde vragen, want de kans is groot dat je het antwoord op je vraag daar kan vinden.
    Heb je toch nog een andere vraag, een opmerking of een suggestie? Laat het ons weten via onderstaand contactformulier!
Fout! Je aanvraag kan helaas niet in behandeling worden genomen. Probeer het later opnieuw.
Je onderwerp
Selecteer een onderwerp

Wil je een toestel aanmelden onder garantie of laten repareren? Dan kan je het beste rechtstreeks contact nemen met de dienst na verkoop. Deze informatie vind je op de verpakking van jouw toestel, de garantiekaart of op het typeplaatje op het toestel zelf. Ook voor het aankopen van onderdelen en accessoires verwijzen we je graag door naar de dienst na verkoop.

Eén van onze ALDI-principes is "niet tevreden, geld terug". Artikelen uit het vast assortiment kan je altijd en zonder vertoon van je kassaticket terugbrengen. Ben je niet tevreden over een ALDI-aanbieding? Breng dit product tot 60 dagen na aankoop terug naar de winkel samen met je kassaticket en in de originele verpakking. Nadien geldt de garantieregeling. Ondergoed, zwemkledij, cadeaubonnen en herlaad-en cadeaukaarten worden niet omgeruild of terugbetaald. 

Bij een melding over onze folderbedeling vragen we jou om je adres volledig te vermelden. Op deze manier kunnen we onze verdeler correct informeren.

Je ALDI-winkel
Artikelgegevens

Het EAN-nummer vind je onder de streepjescode op de verpakking. Als je geen EAN-nummer hebt, meld dan "niet gekend" in dit veld.

Op de verpakking van het product vind je de meercijferige combinatie van speciale tekens, nummers en letters, bv. direct naast de houdbaarheidsdatum (bv. 18/S6/15:46). Als je geen lotnummer hebt, meld dan "niet gekend" in dit veld.

Bijlagen Heb je een kasticket, voeg dit alvast toe. We kunnen je zo sneller en beter helpen. (gif, jpeg, jpg, png, doc, docx, odt, pdf - maximaal 2 MB per bestand)
Jouw contactgegevens
Gelieve het correcte cijfer aan te duiden.

Contacteer ons

Je kan ons op elk moment via het contactformulier een bericht nalaten of een vraag stellen. Je bericht komt terecht bij de verantwoordelijke klantendienst. Om je vraag vlug en vakkundig te kunnen beantwoorden, doen we ook een beroep op onze regionale hoofdzetel, die de ALDI-winkels in je regio beheert. Wanneer je een klacht indient, doen we een beroep op de leverancier of contractpartner die voor het product in kwestie verantwoordelijk is. Je aanvraag wordt dan naar die leverancier of contractpartner doorgestuurd, die een antwoord zal formuleren. Je gegevens worden enkel voor informatieve doeleinden doorgestuurd naar onze centrales, leveranciers of contractpartners om kennis te nemen van de informatie, je verzoek te kunnen beantwoorden of voor de afhandeling van je klacht. De gegevens worden niet voor andere doeleinden, zoals reclame, gebruikt.

Herinnering voor
Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is?

Datumselectie

Dag van herinnering
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Aanbiedingsdag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te kunnen gebruiken, moet je je bij eerste gebruik authentificeren.
  • Dat gaat als volgt: geef je e-mailadres en/of gsm-nummer in en klik op "Herinnering activeren". Afhankelijk van de gekozen service (e-mail, sms) zal je een activeringslink ontvangen op je toestel. Klik op de link om de herinneringsservice te activeren. Je hoeft je maar één keer te authentificeren.
  • Vul minstens alle velden met een * in.
  • Om dit formulier te kunnen verzenden, moet je de acceptatie van cookies activeren in de veiligheidsinstellingen van je browser. Sms-berichten kunnen enkel naar het Belgische mobiele netwerk verzonden worden. De herinnering kan alleen worden verzonden als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en je jouw e-mailadres of mobiele telefoonnummer met succes hebt geverifieerd.
  • Je e-mailadres en mobiele telefoonnummer worden opgeslagen voor verzendingsdoeleinden (voor het verzenden van de herinnering voor een geselecteerd artikel) en voor authenticatiedoeleinden voor toekomstige herinneringen in het kader van deze dienst. Je kan je afmelden of je gegevens laten verwijderen via de pagina "Afmelden voor herinngeringsservice". De herinneringsservice mag enkel gebruikt worden als je zelf de ontvanger van de herinneringen bent.

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Herinneringsbevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

Bevestiging emailadres

Bevestiging telefoonnummer

Bevestiging emailadres en telefoonnummer

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

We sturen je ook een bericht via sms om je telefoonnummer te bevestigen. Surf aub naar de link in het bericht.

We sturen je een bericht per e-mail en per sms om je e-mailadres en telefoonnummer te bevestigen. Klik aub op de link in het bericht.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch