Contactformulier

Om je zo goed mogelijk te kunnen helpen, vragen we je rekening te houden met het volgende:
 
  • Wil je solliciteren bij ALDI?
    Ga dan snel naar onze jobsite. Het is niet mogelijk om je kandidatuur via dit formulier door te geven. We wensen je alvast veel succes!
  • Heb je een vraag over onze aanbiedingen?                                 
    Bij ALDI zijn we supertrots op onze aanbiedingen. Elke week kunnen klanten bij ons genieten van producten aan topkwaliteit tegen onklopbare prijzen. Onze aanbiedingen zijn dan ook razend populair. Daarom verloopt de voorraadverdeling over alle ALDI-winkels soepel en gestroomlijnd.
    Wil je zeker zijn dat je van een aanbieding kan genieten? We raden je aan om zo vroeg mogelijk naar je ALDI-winkel te gaan op de eerste dag van de actie (woensdag of zaterdag) en je slag te slaan!                                                   
    Let op: onze klantendienst kan voor jou geen artikelen reserveren of bestellen.
  • Heb je een vraag voor ons?                    
    We staan klaar om je te helpen! Neem zeker ook een kijkje in onze veelgestelde vragen, wellicht vind je daar het antwoord dat je zoekt.  Heb je toch een andere vraag, een opmerking of een suggestie? Laat het ons weten via onderstaand contactformulier!
Fout! Je aanvraag kan helaas niet in behandeling worden genomen. Probeer het later opnieuw.
Je onderwerp
Selecteer een onderwerp

Wil je een toestel aanmelden onder garantie of laten repareren? Dan kan je het beste rechtstreeks contact nemen met de dienst na verkoop. Deze informatie vind je op de verpakking van jouw toestel, de garantiekaart of op het typeplaatje op het toestel zelf. Ook voor het aankopen van onderdelen en accessoires verwijzen we je graag door naar de dienst na verkoop.

Eén van onze ALDI-principes is "niet tevreden, geld terug". Artikelen uit het vast assortiment kan je altijd en zonder vertoon van je kassaticket terugbrengen. Ben je niet tevreden over een ALDI-aanbieding? Breng dit product tot 60 dagen na aankoop terug naar de winkel samen met je kassaticket en in de originele verpakking. Nadien geldt de garantieregeling. Ondergoed, zwemkledij, cadeaubonnen en herlaad-en cadeaukaarten worden niet omgeruild of terugbetaald. 

Vanaf januari 2026 wordt jouw wekelijkse ALDI-folder bezorgd door BD-media in het folderpakket. Je ontvangt de folder vanaf dat moment niet meer apart. Tot eind december blijft jouw postbode de ALDI-folder bij je afleveren.
 
Heb je de folder niet of niet correct ontvangen? Laat het ons weten via dit contactformulier. Vergeet niet om je volledige adres te vermelden, zodat we je melding correct kunnen afhandelen.

Je ALDI-winkel
Artikelgegevens

Het EAN-nummer vind je onder de streepjescode op de verpakking. Als je geen EAN-nummer hebt, meld dan "niet gekend" in dit veld.

Op de verpakking van het product vind je de meercijferige combinatie van speciale tekens, nummers en letters, bv. direct naast de houdbaarheidsdatum (bv. 18/S6/15:46). Als je geen lotnummer hebt, meld dan "niet gekend" in dit veld.

Bijlagen Heb je een kasticket, voeg dit alvast toe. We kunnen je zo sneller en beter helpen. (gif, jpeg, jpg, png, doc, docx, odt, pdf - maximaal 2 MB per bestand)
Jouw contactgegevens
Gelieve het correcte cijfer aan te duiden.

Contacteer ons

Je kan ons op elk moment via het contactformulier een bericht nalaten of een vraag stellen. Je bericht komt terecht bij de verantwoordelijke klantendienst. Om je vraag vlug en vakkundig te kunnen beantwoorden, doen we ook een beroep op onze regionale hoofdzetel, die de ALDI-winkels in je regio beheert. Wanneer je een klacht indient, doen we een beroep op de leverancier of contractpartner die voor het product in kwestie verantwoordelijk is. Je aanvraag wordt dan naar die leverancier of contractpartner doorgestuurd, die een antwoord zal formuleren. Je gegevens worden enkel voor informatieve doeleinden doorgestuurd naar onze centrales, leveranciers of contractpartners om kennis te nemen van de informatie, je verzoek te kunnen beantwoorden of voor de afhandeling van je klacht. De gegevens worden niet voor andere doeleinden, zoals reclame, gebruikt.

Herinnering voor
Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is?

Datumselectie

Dag van herinnering
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Aanbiedingsdag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te gebruiken, moet u zich authenticeren wanneer u er voor de eerste keer gebruik van maakt. De procedure is als volgt : Voer uw e-mailadres in en klik op "Activeer herinnering". Na een paar minuten ontvangt u een activeringslink. In de volgende stap opent u die link en activeert u de herinneringsservice. Voor elk volgend gebruik is geen verdere authenticatie vereist.
  • Om dit formulier in te dienen, moet u het gebruik van cookies aanvaarden in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
  • De herinnering kan alleen worden verstuurd als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en u uw e-mailadres met succes hebt geauthenticeerd.

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Herinneringsbevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

Bevestiging emailadres

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch