1. Pers
  2. Huggy Bear Challenge lanceert socialmediakanalen van ALDI

Huggy Bear Challenge lanceert socialmediakanalen van ALDI

07/09/2020

Erpe-Mere, 7 september 2020 – ALDI is voortaan te vinden op social media. De keten lanceert zijn Facebook- en Instagramkanaal met een Huggy Bear Challenge, genoemd naar de gekende kleine ALDI-koekjes in berenvorm. Met de opstart van sociale mediakanalen wil ALDI zijn klanten nog beter informeren en een jongere doelgroep aanspreken aan de hand van interactieve en inspirerende content.   

Bij de Huggy Bear Challenge is het de bedoeling om het welgekend ALDI-berenkoekje van het voorhoofd tot in de mond te krijgen terwijl de persoon zichzelf een stevige knuffel geeft. Deze grappige uitdaging – genaamd de Huggy Bear Challenge – vormt de aftrap van de socialmediakanalen van ALDI. Het is een challenge die speciaal voor de opstart ervan in het leven geroepen werd.

Onder de accountnamen @aldibelgium en #aldibelgium zullen fans voortaan ook via Facebook en Instagram op de hoogte gebracht worden van het reilen en zeilen binnen de keten. Volgers van de online kanalen zullen een divers aanbod aan content te zien krijgen. Zo zullen de welgekende KNALDI’s, verspromo’s en natuurlijk ook de folder een prominente plaats krijgen. Daarnaast zal de keten informeren en inspireren aan de hand van eenvoudige en lekkere gerechten. Op regelmatige basis zal er ook een wedstrijd aan gekoppeld worden.

360°-marketingaanpak

Met de lancering van de socialmediakanalen worden de laatste blinde vlekken van de marketingstrategie van ALDI ingevuld. “Het is een zeer belangrijke stap voor ALDI”, zegt Isabel Henderick, Managing Director Marketing & Communication bij ALDI Belgium. “Social media vormen een logische volgende stap in onze 360°-marketingaanpak.”

Social media bieden een goede aanvulling op de succesvolle printkanalen van de keten. “Onze ALDI-folder is nu al voor het tweede jaar op rij bekroond tot Folder van het Jaar en zal ook ons krachtigste marketingkanaal blijven”, vervolgt Henderick. “Met social media zijn we ervan overtuigd dat we onze jongere doelgroep nog beter en sneller kunnen bereiken.”

Link naar onze Facebookpagina: https://www.facebook.com/aldibelgium

Link naar onze Instagrampagina: https://www.instagram.com/aldibelgium/

Facebook Opt-out

Er wordt een zogenaamde opt-out cookie in uw browser geplaatst die het de Facebook Pixel onmogelijk maakt om nog data te verzamelen.

Herinnering voor

Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is? *

Datumselectie *

Dag van herinnering
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Aanbiedingsdag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Gelieve het veld in te vullen

Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te kunnen gebruiken, moet je je bij eerste gebruik authentificeren.
  • Dat gaat als volgt: geef je e-mailadres en/of gsm-nummer in en klik op "Herinnering activeren". Afhankelijk van de gekozen service (e-mail, sms) zal je een activeringslink ontvangen op je toestel. Klik op de link om de herinneringsservice te activeren. Je hoeft je maar één keer te authentificeren.
  • Vul minstens alle velden met een * in.
  • Om dit formulier te kunnen verzenden, moet je de acceptatie van cookies activeren in de veiligheidsinstellingen van je browser. Sms-berichten kunnen enkel naar het Belgische mobiele netwerk verzonden worden. De herinnering kan alleen worden verzonden als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en je jouw e-mailadres of mobiele telefoonnummer met succes hebt geverifieerd.
  • Je e-mailadres en mobiele telefoonnummer worden opgeslagen voor verzendingsdoeleinden (voor het verzenden van de herinnering voor een geselecteerd artikel) en voor authenticatiedoeleinden voor toekomstige herinneringen in het kader van deze dienst. Je kan je afmelden of je gegevens laten verwijderen via de pagina "Afmelden voor herinngeringsservice". De herinneringsservice mag enkel gebruikt worden als je zelf de ontvanger van de herinneringen bent.
div>

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Herinneringsbevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

Bevestiging emailadres

Bevestiging telefoonnummer

Bevestiging emailadres en telefoonnummer

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

We sturen je ook een bericht via sms om je telefoonnummer te bevestigen. Surf aub naar de link in het bericht.

We sturen je een bericht per e-mail en per sms om je e-mailadres en telefoonnummer te bevestigen. Klik aub op de link in het bericht.