1. Pers
  2. ALDI-folder valt driemaal in de prijzen

ALDI-folder valt driemaal in de prijzen

24/11/2023

folder

Erpe-Mere, 24 november 2023 – De reclamefolder van ALDI heeft zijn populariteit opnieuw bewezen. Zowel de papieren als de digitale ALDI-folder werden gisteravond door de consument bekroond tot ‘Folder van het jaar’. Daarnaast viel de digitale ALDI-folder extra in de prijzen bij een professionele vakjury.

Tijdens de verkiezing ’Folder van het jaar’, georganiseerd door BD myShopi, kiezen zowel de consumenten als de professionele vakjury hun favoriete reclamefolder. Naast de papieren versies, komen ook de digitale reclamefolders aan bod.

Drie keer goud

ALDI won in totaal maar liefst drie prijzen. De digitale ALDI-folder sleepte alle prijzen in de wacht voor de online reclamefolders. Zowel de consumenten als de vakjury bekroonden de digitale ALDI-folder over alle categorieën heen tot beste folder.

De papieren ALDI-folder werd door de consument uitgeroepen tot ‘Folder van het jaar’ in de categorie ‘Supermarkten’. Dit voor de vierde keer in vijf jaar tijd.

“Ik ben enorm trots op deze drie prijzen”, zegt Isabel Henderick, Managing Director Marketing & Communication bij ALDI. “Dat zowel consumenten als professionals onze papieren en digitale folder bekronen is een fantastische erkenning. En tegelijkertijd een blijk van waardering voor ons voltallige team dat consumenten op wekelijkse basis informeert en inspireert.”

Gevestigde waarde

Met deze erkenning wordt het belang van de ALDI-folder voor de consument alweer bevestigd. Uit een iVOX-enquête in opdracht van ALDI blijkt dat voor meer dan 7 op de 10 Belgen het doorbladeren van reclamefolders een vast ritueel is. Prijzen vergelijken, opsnorren van promoties en de boodschappen inplannen zijn hierbij de belangrijkste drijfveren.

De reclamefolder blijft een belangrijk instrument om de koopkracht te beschermen, ook online. “We hebben fors ingezet op de digitalisering van onze folder”, vervolgt Henderick. “Niet alleen inhoudelijk, maar ook op vlak van toegankelijkheid. Zo leiden QR-codes op productverpakkingen van populaire huismerkproducten rechtstreeks naar onze digitale folder. Zo willen we de populariteit van onze digitale folder verder vergroten als toekomstbestendig alternatief voor de papieren versie.”

 

Facebook Opt-out

Er wordt een zogenaamde opt-out cookie in uw browser geplaatst die het de Facebook Pixel onmogelijk maakt om nog data te verzamelen.

Herinnering voor
Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is?

Datumselectie

Dag van herinnering
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Aanbiedingsdag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te kunnen gebruiken, moet je je bij eerste gebruik authentificeren.
  • Dat gaat als volgt: geef je e-mailadres en/of gsm-nummer in en klik op "Herinnering activeren". Afhankelijk van de gekozen service (e-mail, sms) zal je een activeringslink ontvangen op je toestel. Klik op de link om de herinneringsservice te activeren. Je hoeft je maar één keer te authentificeren.
  • Vul minstens alle velden met een * in.
  • Om dit formulier te kunnen verzenden, moet je de acceptatie van cookies activeren in de veiligheidsinstellingen van je browser. Sms-berichten kunnen enkel naar het Belgische mobiele netwerk verzonden worden. De herinnering kan alleen worden verzonden als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en je jouw e-mailadres of mobiele telefoonnummer met succes hebt geverifieerd.
  • Je e-mailadres en mobiele telefoonnummer worden opgeslagen voor verzendingsdoeleinden (voor het verzenden van de herinnering voor een geselecteerd artikel) en voor authenticatiedoeleinden voor toekomstige herinneringen in het kader van deze dienst. Je kan je afmelden of je gegevens laten verwijderen via de pagina "Afmelden voor herinngeringsservice". De herinneringsservice mag enkel gebruikt worden als je zelf de ontvanger van de herinneringen bent.

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Herinneringsbevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

Bevestiging emailadres

Bevestiging telefoonnummer

Bevestiging emailadres en telefoonnummer

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

We sturen je ook een bericht via sms om je telefoonnummer te bevestigen. Surf aub naar de link in het bericht.

We sturen je een bericht per e-mail en per sms om je e-mailadres en telefoonnummer te bevestigen. Klik aub op de link in het bericht.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch