Waarschuwing Valse waardebonnen, wedstrijden of enquêtes
  1. Pers
  2. ALDI focust met ‘Hoeveel was ’t?’-campagne op lage prijs voor goed gevulde winkelkar

ALDI focust met ‘Hoeveel was ’t?’-campagne op lage prijs voor goed gevulde winkelkar

18/05/2020

Erpe-Mere, 18 mei 2020 – Het belang van een goed gevulde winkelkar voor een lage prijs is tijdens de coronacrisis fors gegroeid. Klanten kunnen bij ALDI terecht voor een complete én goedkope kar. De keten focust met zijn nieuwe campagne “Hoeveel was ’t?” op het recent gewijzigde consumentengedrag. De campagne loopt tot eind juni.

“Hoeveel was ’t?”. Dé vraag die in veel gezinnen gesteld wordt na het boodschappen doen. Zeker in tijden van corona wint ze aan groot belang. Consumenten gaan op zoek naar een lage prijs voor een zo hoog mogelijke kwaliteit.

In een nieuwe campagne toont ALDI dat klanten bij hen aan het juiste adres zijn. “De coronacrisis schudt de markt stevig door elkaar en heel wat klanten zijn tijdens de coronacrisis onzeker geworden over hun financiële toekomst”, zegt Isabel Henderick, Managing Director Marketing & Communication bij ALDI. “We stellen vast dat de klant meer dan ooit belang hecht aan lage prijzen, verse producten, promoties, snel winkelen en proximiteit. ALDI beantwoordt aan al deze noden.”

Focus op kassaticket

De nieuwe campagne toont 4 herkenbare gezinssituaties: een jong gezin met kinderen, een koppel zonder kinderen, een seniorenkoppel en een single. Telkens is de verrassing groot bij het zien van de lage prijs op het kassaticket.

“Met de nieuwe campagne speelt ALDI in op de fors toegenomen interesse in de eindafrekening op het kassaticket. De klant wordt bij de discounter steeds aangenaam verrast: boodschappen voor een volledige week tegen een lage prijs”, vervolgt Henderick. De kassatickets die in de campagne getoond worden, zijn ook online raadpleegbaar. “Zo kan de consument zelf zien dat ALDI woord houdt”, zegt Henderick.

Door te kiezen voor een winkelkar vermijdt ALDI eindeloze prijsdiscussies op productniveau. “We willen aan onze (niet-)klanten duidelijk maken dat shoppen bij ALDI een slimme keuze is”, benadrukt Henderick. “Zeker op dit moment.”

Kwaliteit

Maar er is meer dan een lage prijs alleen. Kwaliteit is zoals steeds bij ALDI het vertrekpunt. De campagne focust op de huismerken van de groep. “Het is gekend dat onze merken niet moeten onderdoen voor het gekende A-merk”, zegt Henderick. “Onze producten worden dan ook regelmatig bekroond met erkende kwaliteitslabels. Over de verschillende productgroepen heen, blijven de eigen merken het kloppend hart van de keten.”

De campagne zal ondersteund worden met tv-spots, via de radio, digitaal en print. Samen met de campagne zal ALDI straffe promo’s voeren op zijn versassortiment en worden prijswinnende ALDI-producten extra in de verf geplaatst.

Bijhorend beeldmateriaal vindt u hier: https://we.tl/t-53kLKKTWx3

Herinnering voor

Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is? *

Datumselectie *

Dag van herinnering
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Aanbiedingsdag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Gelieve het veld in te vullen

Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te kunnen gebruiken, moet je je bij eerste gebruik authentificeren.
  • Dat gaat als volgt: geef je e-mailadres en/of gsm-nummer in en klik op "Herinnering activeren". Afhankelijk van de gekozen service (e-mail, sms) zal je een activeringslink ontvangen op je toestel. Klik op de link om de herinneringsservice te activeren. Je hoeft je maar één keer te authentificeren.
  • Vul minstens alle velden met een * in.
  • Om dit formulier te kunnen verzenden, moet je de acceptatie van cookies activeren in de veiligheidsinstellingen van je browser. Sms-berichten kunnen enkel naar het Belgische mobiele netwerk verzonden worden. De herinnering kan alleen worden verzonden als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en je jouw e-mailadres of mobiele telefoonnummer met succes hebt geverifieerd.
  • Je e-mailadres en mobiele telefoonnummer worden opgeslagen voor verzendingsdoeleinden (voor het verzenden van de herinnering voor een geselecteerd artikel) en voor authenticatiedoeleinden voor toekomstige herinneringen in het kader van deze dienst. Je kan je afmelden of je gegevens laten verwijderen via de pagina "Afmelden voor herinngeringsservice". De herinneringsservice mag enkel gebruikt worden als je zelf de ontvanger van de herinneringen bent.

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Herinneringsbevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

Bevestiging emailadres

Bevestiging telefoonnummer

Bevestiging emailadres en telefoonnummer

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

We sturen je ook een bericht via sms om je telefoonnummer te bevestigen. Surf aub naar de link in het bericht.

We sturen je een bericht per e-mail en per sms om je e-mailadres en telefoonnummer te bevestigen. Klik aub op de link in het bericht.