1. Pers
  2. ALDI-folder valt twee keer in de prijzen

ALDI-folder valt twee keer in de prijzen

26/11/2021

Erpe-Mere, 26 november 2021 – De ALDI-folder werd gisteravond zowel door consumenten als door de vakjury bekroond tot de ‘Folder van het Jaar’. ALDI wint de publieksprijs zelfs al voor de derde maal op rij.

foy

Elk jaar wordt de ‘Folder van het Jaar’ gekozen, een verkiezing georganiseerd door BD MyShopi. Dankzij de massale stemmen van het publiek won de ALDI-folder voor de derde keer op rij de publieksprijs in de categorie ‘Supermarkten’.

Dit jaar werd niet alleen de consument overtuigd, maar ook de professionele vakjury. Een primeur voor ALDI, die zo twee prijzen mee naar huis mocht nemen. De juryleden apprecieerden onder meer de inspanningen van de ALDI-folder in het verder verhogen van klantenbetrokkenheid, de consequente bijdrage aan de opbouw van ALDI als merk en de sterke herkenbaarheid van de folder voor de klant. 

Gevestigde waarde

“We zijn enorm fier dat onze folder dit jaar maar liefst twee keer tot de beste van België is verkozen: door publiek én door professionals uit de sector. We bedanken iedereen die op de ALDI-folder gestemd heeft”, zegt Isabel Henderick, Managing Director Marketing & Communication bij ALDI. “Deze bekroning is het resultaat van de inzet van de MarCom-afdeling, de afdeling Category Management en ons creatief bureau BOA.”

Met deze erkenning wordt het belang van de ALDI-folder voor de consument nog maar eens bevestigd. Zelfs in tijden van digitalisering, blijft de fysieke ALDI-folder een gevestigde waarde. “Met onze folder informeren én inspireren we de Belgische consument. Elke week worden 4,6 miljoen exemplaren verdeeld, waarvan de meerderheid aan huis. Voor vele Belgen is het doorbladeren van de ALDI-folder dan ook een vast wekelijks ritueel”, vervolgt Henderick.

Koopkracht

“De ALDI-folder laat de consument toe om op een slimme manier zijn boodschappen te plannen”, legt Henderick uit. “De consument is graag op de hoogte van interessante aanbiedingen aan de beste prijs-kwaliteit. Elke week communiceren we in onze folder onze verspromo’s, eenmalige acties en nieuwe producten. Op die manier dragen wij als discounter ons steentje bij aan de koopkracht van de Belgen.”

De retailer houdt ook rekening met het duurzaamheidsaspect van de folder. Zo wordt de ALDI-folder gedrukt op 100% gerecycleerd en FSC®-gecertifieerd papier. Bovendien kan de consument ook digitaal zijn favoriete folder raadplegen op de ALDI-website, via de ALDI-app en op meerdere online folderplatformen.

Facebook Opt-out

Er wordt een zogenaamde opt-out cookie in uw browser geplaatst die het de Facebook Pixel onmogelijk maakt om nog data te verzamelen.

Herinnering voor

Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is? *

Datumselectie *

Dag van herinnering
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Aanbiedingsdag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Gelieve het veld in te vullen

Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te kunnen gebruiken, moet je je bij eerste gebruik authentificeren.
  • Dat gaat als volgt: geef je e-mailadres en/of gsm-nummer in en klik op "Herinnering activeren". Afhankelijk van de gekozen service (e-mail, sms) zal je een activeringslink ontvangen op je toestel. Klik op de link om de herinneringsservice te activeren. Je hoeft je maar één keer te authentificeren.
  • Vul minstens alle velden met een * in.
  • Om dit formulier te kunnen verzenden, moet je de acceptatie van cookies activeren in de veiligheidsinstellingen van je browser. Sms-berichten kunnen enkel naar het Belgische mobiele netwerk verzonden worden. De herinnering kan alleen worden verzonden als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en je jouw e-mailadres of mobiele telefoonnummer met succes hebt geverifieerd.
  • Je e-mailadres en mobiele telefoonnummer worden opgeslagen voor verzendingsdoeleinden (voor het verzenden van de herinnering voor een geselecteerd artikel) en voor authenticatiedoeleinden voor toekomstige herinneringen in het kader van deze dienst. Je kan je afmelden of je gegevens laten verwijderen via de pagina "Afmelden voor herinngeringsservice". De herinneringsservice mag enkel gebruikt worden als je zelf de ontvanger van de herinneringen bent.
div>

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Herinneringsbevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

Bevestiging emailadres

Bevestiging telefoonnummer

Bevestiging emailadres en telefoonnummer

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

We sturen je ook een bericht via sms om je telefoonnummer te bevestigen. Surf aub naar de link in het bericht.

We sturen je een bericht per e-mail en per sms om je e-mailadres en telefoonnummer te bevestigen. Klik aub op de link in het bericht.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch