1. Startpagina
  2. Samen zorgen voor elkaar

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik ALDI bereiken met mijn COVID-19 vragen en bezorgdheden over een (mogelijke) besmetting?

Wanneer je  bezorgd bent over jouw ALDI-bezoek en de genomen COVID-19 maatregelen of wanneer je een (mogelijke) besmetting wenst te melden, kan je contact opnemen met klantendienst@aldi.be of kan je een contactformulier (Contact – Je ALDI-contactformulier) invullen . Noteer zeker jouw gegevens en deze van je ALDI-winkel.  We nemen zo snel als mogelijk terug contact.

Klopt het dat ik alleen moet komen winkelen?

Om de veiligheid van de andere klanten en onze medewerkers zoveel mogelijk te garanderen, vragen wij om zoveel mogelijk alleen te komen winkelen.


Gebruik van een winkelkar is verplicht. Op die manier kan de nodige afstand (1,5m) gerespecteerd worden.

Deze uitzonderlijke tijden vragen om uitzonderlijke maatregelen. Meer dan ooit doen onze medewerkers alles wat mogelijk is zodat u zonder zorgen boodschappen kan doen. We vragen u om onderstaande maatregelen steeds in acht te nemen tijdens uw winkelbezoek:

  • Indien je je ziek voelt, vragen we om niet te komen winkelen.
  • Hou steeds voldoende afstand (1.5 meter t.o.v. andere klanten en onze medewerkers, ook aan de kassa).
  • Het dragen van een mondmasker is verplicht voor personen ouder dan 12 jaar
  • Gebruik van een winkelkar is verplicht
  • Gelieve geen (hand-)contact te maken.
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch.
  • Kom alleen winkelen.
Wijzigen de openingsuren van mijn winkel?

Neen, de openingsuren zijn: ma-zat, 8u30-19u00

Kan ik een (online) bestelling plaatsen en deze afhalen of laten leveren?

Het is niet mogelijk artikelen te bestellen of te reserveren, zowel online als in de winkel en deze af te halen of thuis te laten leveren.

Je kan terecht in onze winkels tijdens de gekende openingsuren. Onze teams staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en hebben de nodige maatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat er geen schaarste komt aan producten. We beschikken over voldoende voorraad, maar geef onze medewerkers de tijd om de producten te voorzien in de winkel. We danken je voor je begrip.

Blijf gezond. Samen zorgen voor elkaar.

Welke hygiënemaatregelen hebben jullie genomen?

Deze uitzonderlijke tijden vragen echter om uitzonderlijke maatregelen ter bescherming van de gezondheid en het welzijn van zowel onze medewerkers als van u, onze klant. Gelieve hiervoor begrip op te brengen.

  • Zo beperken we momenteel het aantal klanten per winkel. We beseffen dat deze maatregel wachttijden en ongemak met zich meebrengt, maar we rekenen op je begrip. Er zal iemand aan de ingang van de winkel staan om alles in goede banen te leiden.
  • We voorzien handgel aan de ingang van winkel.
  • Hou steeds voldoende afstand (1,5 meter) t.o.v. andere klanten en onze medewerkers, ook aan de kassa. We voorzien vloerstickers om de beste winkelrichting aan te duiden en we voorzien markeringen aan de kassazone om de afstand te garanderen. De vloerstickers helpen ook om de sociale afstand te herinneren
  • We voorzien een plexiglas afscherming tussen de medewerker en de klant aan de kassa.
  • Gebruik van een winkelkar is verplicht.
  • Kom bij voorkeur alleen winkelen
  • Gelieve geen (hand-)contact te maken.
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch.
  • Indien u zich ziek voelt, vragen we om niet te komen winkelen.

Het is belangrijk dat iedereen het goede voorbeeld geeft en de preventiemaatregelen ernstig neemt en opvolgt, om de verspreiding van het Corona-virus tegen te gaan.

Blijf gezond. Samen zorgen voor elkaar.

Moet ik een mondmasker dragen in de winkel?

Sinds zaterdag 11/07/2020 is het dragen van een mondmasker verplicht voor volwassenen en kinderen vanaf 12 jaar. Deze verplichting geldt in alle winkels en dus ook in uw ALDI-winkel.

We rekenen op je burgerzin en we vragen om deze verplichting na te leven, in het belang van uw en onze veiligheid. 

Zal ik bij jullie mondmaskers kunnen aankopen?

Ja, er zijn mondmaskers verkrijgbaar in een verpakking van 5 of 10 stuks. Je kan deze vinden naast de wattenstaafjes en wattenschijfjes.

We bieden de mondmaskers aan tegen de laagst mogelijke prijs met 2 cent extra per masker voor het goede doel.

Samen zorgen voor elkaar

samen zorgen voor elkaar

Beste klant,

Elke dag zijn wij het zonnetje voor onze ALDI-collega’s.
Ook in deze moeilijke coronaperiode.

Help jij ons mee om het voor hen zo aangenaam mogelijk te maken?

We doen er samen echt alles aan om ook nu onze producten in de winkelrekken te krijgen zodat jij zoals steeds op ALDI kan rekenen.

Vanaf 01/12 mogen wij de geschrapte ALDI-acties opnieuw in onze winkels aanbieden.

Hopelijk tot snel en blijf gezond.
Bedankt voor vandaag en voor de vele dagen die nog volgen.

Leni, Anthony & Valérie

Hygiënemaatregelen in de winkel

Uitzonderlijke tijden vragen echter om uitzonderlijke maatregelen ter bescherming van de gezondheid en het welzijn van zowel onze medewerkers als van jou, onze klant. Gelieve hiervoor begrip op te brengen.
Gelieve je hieronder op voorhand goed te informeren zodat je de maatregelen correct kan opvolgen.

Winkel alleen

 

We beperken het aantal klanten per winkel. We beseffen dat deze maatregel wachttijden en ongemak met zich mee kan brengen, maar we rekenen op je begrip. Gebruik van een Winkelkar verplicht in de winkel, en ook graag bij het wachten buiten.

Beperk je winkelbezoek tot 30 minuten.

We voorzien handgel aan de ingang van de winkel.

Hou steeds voldoende afstand (1,5 meter) t.o.v. andere klanten en onze medewerkers, ook aan de kassa. We voorzien vloerstickers om de beste winkelrichting aan te duiden en we voorzien markeringen aan de kassazone om de afstand te garanderen. De vloerstickers helpen ook om de sociale afstand te herinneren.

Betaal zoveel mogelijk elektronisch.

We voorzien een plexiglas afscherming tussen de medewerker en de klant aan de kassa.

Gelieve geen (hand-)contact te maken.

covid

Winkel rustiger en kom op dinsdag of donderdag

Indien je je ziek voelt, vragen we om niet te komen winkelen.

Mondmaskers beschikbaar

We vragen onze klanten steeds een mondmasker te dragen in al onze winkels. Mondmasker verplicht vanaf 12 jaar.

Je kan de nodige mondmaskers verkrijgen in jouw ALDI-winkel. Deze zijn zowel verkrijgbaar aan de kassa, als bij onze cosmetica ter hoogte van de wattenstaafjes en wattenschijfjes. Bovendien schenken wij per verkocht mondmasker 2 cent aan het goed doel Commerce Cares, dat zich ontfermt over projecten rond toegankelijkheid.

Het is belangrijk dat iedereen het goede voorbeeld geeft en de preventiemaatregelen ernstig neemt en opvolgt, om de verspreiding van het Corona-virus tegen te gaan.

We volgen de situatie op de voet en houden je op de hoogte.

Bedankt voor je begrip en blijf gezond.

Samen zorgen voor elkaar!

Jouw ALDI-team.

Facebook Opt-out

Er wordt een zogenaamde opt-out cookie in uw browser geplaatst die het de Facebook Pixel onmogelijk maakt om nog data te verzamelen.

ALDI-nieuwsbrief

Meld je aan en mis geen enkele aanbieding.

Herinnering voor

Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is? *

Datumselectie *

Dag van herinnering
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Aanbiedingsdag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Gelieve het veld in te vullen

Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te kunnen gebruiken, moet je je bij eerste gebruik authentificeren.
  • Dat gaat als volgt: geef je e-mailadres en/of gsm-nummer in en klik op "Herinnering activeren". Afhankelijk van de gekozen service (e-mail, sms) zal je een activeringslink ontvangen op je toestel. Klik op de link om de herinneringsservice te activeren. Je hoeft je maar één keer te authentificeren.
  • Vul minstens alle velden met een * in.
  • Om dit formulier te kunnen verzenden, moet je de acceptatie van cookies activeren in de veiligheidsinstellingen van je browser. Sms-berichten kunnen enkel naar het Belgische mobiele netwerk verzonden worden. De herinnering kan alleen worden verzonden als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en je jouw e-mailadres of mobiele telefoonnummer met succes hebt geverifieerd.
  • Je e-mailadres en mobiele telefoonnummer worden opgeslagen voor verzendingsdoeleinden (voor het verzenden van de herinnering voor een geselecteerd artikel) en voor authenticatiedoeleinden voor toekomstige herinneringen in het kader van deze dienst. Je kan je afmelden of je gegevens laten verwijderen via de pagina "Afmelden voor herinngeringsservice". De herinneringsservice mag enkel gebruikt worden als je zelf de ontvanger van de herinneringen bent.

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Herinneringsbevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

Bevestiging emailadres

Bevestiging telefoonnummer

Bevestiging emailadres en telefoonnummer

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

We sturen je ook een bericht via sms om je telefoonnummer te bevestigen. Surf aub naar de link in het bericht.

We sturen je een bericht per e-mail en per sms om je e-mailadres en telefoonnummer te bevestigen. Klik aub op de link in het bericht.