Waarschuwing Valse waardebonnen, wedstrijden of enquêtes
  1. Startpagina
  2. Samen zorgen voor elkaar

Samen zorgen voor elkaar

Beste klant,

Sinds enkele weken houdt het Corona-virus (Covid-19) ons constant bezig. De situatie verandert van dag tot dag en dit zorgt bij velen voor veel ongerustheid en vragen. We wensen u gerust te stellen en te benadrukken dat u zoals altijd bij ALDI terecht kan. Wij vragen om steeds begripvol om te gaan met onze medewerkers, die er, meer dan ooit, alles aan doen om u zo goed mogelijk te helpen.

Veiligheid voor alles. Voor jou en voor ons.

Snak jij ook zo naar de zomervakantie? Met je familie en een handvol vrienden om je heen? Wij ook! Het goede nieuws: we hebben een leuke zomer zelf in de hand. Door veilig te gaan winkelen bijvoorbeeld. Hou steeds de nodige afstand van de andere klanten en de medewerkers. Zo kan jij vlot winkelen en kunnen de winkelmedewerkers veilig werken. En je hoeft niet ver te zoeken, er is altijd een ALDI in jouw buurt.
Nog even volhouden! Samen helpen we corona het land uit!

bedankt

Bedankt!

Het zijn uitzonderlijke tijden. Voor de medewerkers in de zorg. Voor de medewerkers in de voedingssector. Voor iedereen. Ook voor onze ALDI-medewerkers. Voor en achter de schermen. Zij geven elke dag opnieuw het beste van zichzelf. Zij zijn onze helden.
Wij kunnen hen daarvoor niet hard genoeg bedanken.

hamster

Beschikbaarheid van producten

  • Onze teams staan klaar om jullie zo goed mogelijk van dienst te zijn en hebben de nodige maatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat er geen schaarste komt aan producten. We beschikken over voldoende voorraad, maar geef onze medewerkers de tijd om de producten te voorzien in de winkel. Zij handelen vanuit een maatschappelijke verantwoordelijkheid.
  • Wees ook solidair en hamster niet. We beschikken over voldoende voorraad en vragen om u te beperken tot de aankoop van normale hoeveelheden, zodat iedereen boodschappen kan doen.
helden

Voorrang in onze winkels

ALDI geeft in zijn winkels voorrang aan zorgverleners, 65+’ers en veiligheidspersoneel (politie en brandweer). Op vertoon van hun badges of ander bewijs kunnen ze voorrang krijgen in de wachtrij om de winkel binnen te gaan en in de wachtrij aan de kassa.

We willen daarmee deze belangrijke doelgroepen steunen. Zij zorgen zo goed mogelijk voor ons, wij voor hen.

Mondmaskers beschikbaar

Mondmaskers beschikbaar 

In al onze ALDI-winkels zijn mondmaskers verkrijgbaar. Je kan deze zowel aan de kassa vinden als naast de wattenstaafjes en wattenschijfjes.
 We verkopen deze sets zonder winst en met een kleine toeslag die we schenken aan een goed doel.

Hygiënemaatregelen in de winkel

Deze uitzonderlijke tijden vragen echter om uitzonderlijke maatregelen ter bescherming van de gezondheid en het welzijn van zowel onze medewerkers als van u, onze klant. Gelieve hiervoor begrip op te brengen.

  • Zo beperken we momenteel het aantal klanten per winkel. We beseffen dat deze maatregel wachttijden en ongemak met zich meebrengt, maar we rekenen op uw begrip. Er zal iemand aan de ingang van de winkel staan om alles in goede banen te leiden.
  • We voorzien handgel aan de ingang van winkel.
  • Hou steeds voldoende afstand (1,5 meter) t.o.v. andere klanten en onze medewerkers, ook aan de kassa. We voorzien vloerstickers om de beste winkelrichting aan te duiden en we voorzien markeringen aan de kassazone om de afstand te garanderen. De vloerstickers helpen ook om de sociale afstand te herinneren.
  • We voorzien een plexiglas afscherming tussen de medewerker en de klant aan de kassa.
  • Winkelmandjes worden uit de winkel verwijderd. We adviseren u om met de winkelkar te winkelen.
  • Gelieve geen (hand-)contact te maken.
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch.
  • Beperk uw winkelbezoek tot 30 minuten.
  • Beperk u tot essentiële verplaatsingen.
  • Indien u zich ziek voelt, vragen we om niet te komen winkelen.
  • Winkel alleen.

 

Het is belangrijk dat iedereen het goede voorbeeld geeft en de preventiemaatregelen ernstig neemt en opvolgt, om de verspreiding van het Corona-virus tegen te gaan.

We volgen de situatie op de voet en houden u op de hoogte.

Bedankt voor uw begrip en blijf gezond.

Samen zorgen voor elkaar!

Uw ALDI-team.

Supermarkten schenken 460.000 maaltijden aan mensen in nood

De Belgische supermarkten schenken vandaag 233 ton of omgerekend 460.000 maaltijden aan onder andere de Voedselbanken. Het is een initiatief van alle Belgische supermarkten die daarmee willen aantonen dat ze ook in deze dagen mensen in nood willen helpen.

In normale tijden zitten supermarkten soms met voedseloverschotten, die ze schenken aan de voedselbanken, de Schenkingsbeurs of aan andere sociale organisaties. Vandaag zorgt de coronacrisis voor zeer uitzonderlijke situaties waarbij die overschotten er niet of amper zijn. Toch willen de supermarkten niemand in de steek laten. De gewone winkelbezoeker niet, maar mensen die in nood zitten, evenmin.

Voeding en andere producten

Daarom blijven de Belgische supermarkten voedsel doneren: samen schenken ze de komende dagen 460.000 maaltijden aan mensen die het minder breed hebben, via de gekende organisaties. Daar zit pasta bij maar ook melk, aardappelen, vlees, bloem, olijfolie, groenten, drank, chocolade en ontbijtgranen. 

Ook andere noodzakelijke producten zitten in het pakket van 233 ton, zoals wasmiddelen, shampoo, luiers en zakdoeken.

Alle Belgische supermarkten nemen samen deel aan dit initiatief. Want als iedereen om elkaar blijft geven, komen we hier samen door.

Klik op de link hieronder om de YouTube-video te activeren. Na activering worden gegevens doorgegeven aan YouTube.

Video afspelen

Veelgestelde vragen

Wijzigen de openingsuren van mijn winkel?

Ja, om even op adem te kunnen komen tijdens deze uitzonderlijke periode, sluiten onze winkels op zaterdag een uurtje vroeger.
Deze regeling geldt zolang de lockdownmaatregelen van de regering van kracht zijn. We danken u voor uw begrip.

Blijf gezond. Samen zorgen voor elkaar.

Is er altijd voldoende voorraad in mijn winkel, van alle producten?

We kunnen u geruststellen, u kan in uw ALDI-winkel terecht tijdens de reguliere openingsuren. Onze teams staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en hebben de nodige maatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat er geen schaarste komt aan producten. We beschikken over voldoende voorraad. Helaas kan het altijd gebeuren dat bepaalde voeding, dranken of hygiëneproducten tijdelijk niet aangevuld zijn. We doen er alles aan om de ontbrekende producten zo snel mogelijk bij te vullen. Onze klantendienst heeft geen informatie over de voorraad of toeleveringen per winkel. Gelieve hen hiervoor niet te contacteren.

Blijf gezond. Samen zorgen voor elkaar.

Kan ik een (online) bestelling plaatsen en deze afhalen of laten leveren?

Het is niet mogelijk artikelen te bestellen of te reserveren, zowel online als in de winkel en deze af te halen of thuis te laten leveren.

U kan terecht in onze winkels tijdens de gekende openingsuren. Onze teams staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en hebben de nodige maatregelen getroffen om ervoor te zorgen dat er geen schaarste komt aan producten. We beschikken over voldoende voorraad, maar geef onze medewerkers de tijd om de producten te voorzien in de winkel. We danken u voor uw begrip.

Blijf gezond. Samen zorgen voor elkaar.

Klopt het dat ik alleen moet winkelen?

We raden onze klanten effectief aan om alleen te winkelen en we rekenen voor deze maatregel op uw begrip. Dit in functie van de veiligheid van klanten en medewerkers. Onze mensen doen er meer dan ooit alles aan om u zo goed mogelijk te helpen en we rekenen op uw begrip in geval van uitzonderlijke beslissingen. Deze uitzonderlijke tijden vragen om uitzonderlijke maatregelen.

We vragen u om deze maatregelen zeker in acht te nemen:

  • Hou steeds voldoende afstand (1.5 meter t.o.v. andere klanten en onze medewerkers, ook aan de kassa).
  • Gelieve geen (hand-)contact te maken.
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch.
  • We vragen u om met de winkelkar te winkelen.
  • Indien u zich ziek voelt, vragen we om niet te komen winkelen.


Blijf gezond. Samen zorgen voor elkaar.

Wat doen jullie bij hamsteren?

Onze winkelmanagers kunnen de plaatselijke situatie het beste inschatten. Op momenten dat ze dit nodig achten, hebben ze de mogelijkheid om voor bepaalde producten het aantal stuks per aankoop te beperken. Dit wordt aangekondigd door een affiche bij het betreffende artikel.

Wees ook solidair en hamster niet. We beschikken over voldoende voorraad en vragen om u te beperken tot de aankoop van normale hoeveelheden, zodat iedereen boodschappen kan doen.

Blijf gezond. Samen zorgen voor elkaar.

Krijgen sommige mensen voorrang in de winkels?

ALDI geeft in zijn winkels voorrang aan zorgverleners, 65+’ers en veiligheidspersoneel (politie en brandweer). Op vertoon van hun badges of ander bewijs kunnen ze voorrang krijgen in de wachtrij om de winkel binnen te gaan en in de wachtrij aan de kassa.

We willen daarmee deze belangrijke doelgroepen steunen. Zij zorgen zo goed mogelijk voor ons, wij voor hen.

Winkel je graag wat rustiger ? Kom dan op dinsdag en donderdag.

Blijf gezond. Samen zorgen voor elkaar.

Welke hygiënemaatregelen hebben jullie genomen?

Deze uitzonderlijke tijden vragen echter om uitzonderlijke maatregelen ter bescherming van de gezondheid en het welzijn van zowel onze medewerkers als van u, onze klant. Gelieve hiervoor begrip op te brengen.

  • Zo beperken we momenteel het aantal klanten per winkel. We beseffen dat deze maatregel wachttijden en ongemak met zich meebrengt, maar we rekenen op uw begrip. Er zal iemand aan de ingang van de winkel staan om alles in goede banen te leiden.
  • We voorzien handgel aan de ingang van winkel.
  • Hou steeds voldoende afstand (1,5 meter) t.o.v. andere klanten en onze medewerkers, ook aan de kassa. We voorzien vloerstickers om de beste winkelrichting aan te duiden en we voorzien markeringen aan de kassazone om de afstand te garanderen. De vloerstickers helpen ook om de sociale afstand te herinneren
  • We voorzien een plexiglas afscherming tussen de medewerker en de klant aan de kassa.
  • Winkelmandjes worden uit de winkel verwijderd. We vragen u om met de winkelkar te winkelen.
  • Ga in de mate van het mogelijke alleen winkelen.
  • Gelieve geen (hand-)contact te maken.
  • Betaal zoveel mogelijk elektronisch.
  • Beperk uw winkelbezoek tot 30 minuten.
  • Beperk u tot essentiële verplaatsingen.
  • Indien u zich ziek voelt, vragen we om niet te komen winkelen.

Het is belangrijk dat iedereen het goede voorbeeld geeft en de preventiemaatregelen ernstig neemt en opvolgt, om de verspreiding van het Corona-virus tegen te gaan.

Blijf gezond. Samen zorgen voor elkaar.

Zal ik bij jullie mondmaskers kunnen aankopen?

Ja, er zijn mondmaskers verkrijgbaar in een verpakking van 5 of 10 stuks. Je kan deze vinden naast de wattenstaafjes en wattenschijfjes.

We bieden de mondmaskers aan tegen de laagst mogelijke prijs met 2 cent extra per masker voor het goede doel.

ALDI-nieuwsbrief

Meld je aan en mis geen enkele aanbieding.

Herinnering voor

Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is? *

Datumselectie *

Dag van herinnering
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Aanbiedingsdag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00

Gelieve het veld in te vullen

Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te kunnen gebruiken, moet je je bij eerste gebruik authentificeren.
  • Dat gaat als volgt: geef je e-mailadres en/of gsm-nummer in en klik op "Herinnering activeren". Afhankelijk van de gekozen service (e-mail, sms) zal je een activeringslink ontvangen op je toestel. Klik op de link om de herinneringsservice te activeren. Je hoeft je maar één keer te authentificeren.
  • Vul minstens alle velden met een * in.
  • Om dit formulier te kunnen verzenden, moet je de acceptatie van cookies activeren in de veiligheidsinstellingen van je browser. Sms-berichten kunnen enkel naar het Belgische mobiele netwerk verzonden worden. De herinnering kan alleen worden verzonden als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en je jouw e-mailadres of mobiele telefoonnummer met succes hebt geverifieerd.
  • Je e-mailadres en mobiele telefoonnummer worden opgeslagen voor verzendingsdoeleinden (voor het verzenden van de herinnering voor een geselecteerd artikel) en voor authenticatiedoeleinden voor toekomstige herinneringen in het kader van deze dienst. Je kan je afmelden of je gegevens laten verwijderen via de pagina "Afmelden voor herinngeringsservice". De herinneringsservice mag enkel gebruikt worden als je zelf de ontvanger van de herinneringen bent.

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Herinneringsbevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

Bevestiging emailadres

Bevestiging telefoonnummer

Bevestiging emailadres en telefoonnummer

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

We sturen je ook een bericht via sms om je telefoonnummer te bevestigen. Surf aub naar de link in het bericht.

We sturen je een bericht per e-mail en per sms om je e-mailadres en telefoonnummer te bevestigen. Klik aub op de link in het bericht.