Erkenning
Prijzen, eervolle vermeldingen en dergelijke meer zijn voor ons een bewijs dat ons werk zijn vruchten afwerpt. In het rapporteringsjaar 2017 kregen we op nationaal en internationaal niveau de volgende prijzen en titels:
Internationaal
Nationaal
- Brand Experience + Trust Monitor 2017: het merk ALDI behaalde de elfde plaats in de Duitse Markenvertrauensindex (index voor merkvertrouwen) van 2017. Dat is drie plaatsen beter dan het jaar voordien. In de categorie ‘Merkbeleving’ behaalt ALDI de vierde plaats. De representatieve online-enquête Brand Experience + Trust Monitor onderzoekt in Duitsland de link tussen merkvertrouwen (Brand Trust) en merkbeleving (Brand Experience).
- Kundenmonitor Deutschland 2017: Al meer dan 20 jaar doet de Duitse Kundenmonitor (‘klantenmonitor’) onderzoek naar de klanttevredenheid in verschillende sectoren. In de detailhandel behaalde ALDI Nord Duitsland in 2017 de eerste plaats in de categorie ‘Prijs-kwaliteitverhouding’. We scoorden ook goed in andere categorieën, bijvoorbeeld in de categorie ‘Hoogste aanbeveling’. Voor het onderzoek over supermarkten werden 6378 consumenten geïnterviewd. Naar het persbericht.
regions.regionSwitchHeadline
regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch